تیم پینتو وب

جرقه تشکیل یک برند فعال در زمینه فناوری اطلاعات به ذهن بچه های تیم پینتو وب رسید. بچه هایی که علاقه شون به فعالیت در حوزه های طراحی سایت در مشهد، سئو سایت در مشهد و … اون ها رو دور هم جمع کرده بود. مدتی نگذشت که برند پینتو وب فعالیت خودش رو رسما شروع کرد و روز به روز سعی و تلاشش رو برای پیشرفت و توسعه در فضای آنلاین بیشتر کرد پینتو وب مشتریان خودش رو مثل اعضای خانواده میدونه و اجازه نمیده در دنیای آنلاین آب توی دلشون تکون بخوره.

خدمات قابل اجرا

خدمات قابل اجرا توسط تیم پینتو وب (برای مشاهده تعرفه خدمات به صفحه خدمت مراجعه کنید)

ux

طراحی سایت

طراحی سایت مجموعه ای از دانش و زیبایی شناختی است. برای طراحی وب سایت هنر و خلاقیت با یکدیگر آمیخته شده تاعناصر دیادری اثر گذاری را پدید آورد. خلق چنین اثری در کنار بهره مندی از دانش مهندسی می تواند در نگاه مخاطبین جاودانه شود و فارغ از زمان و مکان نماینده شایسته شما در دنیای مجازی باشد.

project

بهینه سازی و سئو سایت

بهینه‌سازی سایت، فرآیند اجرای اصلاحاتی است برای رسیدن به سایتی که اهداف کسب‌وکاری شما را بهتر محقق می‌کند. این اهداف بسته به نوع کسب‌وکار شما بسیار با هم متفاوت خواهد بود. اما نهایتاً هدف اصلی و عمده همگی سایت‌ها این است که بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند یک فعالیت مشخص را به انجام برسانند.

support

پشتیبانی وبسایت

با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب ، کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود. راه اندازی Website یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد، اما مطمئنا بعد از پباده سازی، نیاز به پشتیبانی سایت خواهد داشت.

نمونه کار ها

پروژه های انجام شده توسط تیم پینتو وب

pinaragency
طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ پینار
nitech
طراحی سایت خدمات نیتک پارک
successbook
طراحی سایت کتاب موفقیت
طراحی سایت مشهد چراغ

اعضای تیم

اعضای تیم پینتو وب

سهیل خزاعی

مدیر تیم

محسن کاظمی - ای نماد - نیتک

محسن کاظمی

بهینه سازی و سئو سایت

محمد احمدزاده - ای نماد - نیتک

محمد احمدزاده

برنامه نویس و طراح سایت

مشتریان چه میگویند

نظرات مشتریان