تیم ای نماد

a-namad  به معنی نماد امنیت الکترونیک است و هدف ما تامین امنیت است.
تیم امنیتی a-namad از سال 95 فعالیت خود را به صورت حرفه ای شروع کرده است، هدف از تاسیس ای نماد ایمن سازی ادارات، سازمانها و شرکتها بر بستر وب است. ارزیابی امنیتی، آزمون تست نفوذ و ارائه راهکارهای امن در حوزه فضای مجازی از جمله خدمات ای نماد است.

خدمات قابل اجرا

خدمات قابل اجرا توسط تیم ارزیابی امنیتی ای نماد (برای مشاهده تعرفه خدمات به صفحه خدمت مراجعه کنید)

ارزیابی امنیتی - ای نماد - نیتک

ارزیابی امنیتی

در این سرویس تیم امنیتی ای نماد با پویش آسیب پذیری های شناخته شده برای وب سایت و سرور لیست جامعی از آسیب پذیری هایی که می تواند موارد کاذب هم باشند، تهیه می کند و گزارش کامل برای کارفرما ارسال می شود. (جمع آوری اطلاعات به صورت پسیو و اکتیو انجام می شود)ارزیابی امنیتی طیف گسترده ای از آسیب پذیری های احتمالی را شامل می شود.

تست نفوذ - ای نماد - نیتک

تست نفوذ

در این سرویس متخصصان امنیت ای نماد با استفاده از متدولوژی و استانداردهای بین المللی (OWASP TOP TEN و OWASP ASVS و OWASP Testing Guide) در حوزه ‏ی برنامه های کاربردی تحت وب و ترکیب با تجربه عملی خود در ارزیابی امنیت و تست نفوذ برنامه‏ های کاربردی وب اقدام به ارزیابی امنیت و تست نفوذ می کنند. و گزارش کامل همراه با ارائه راهکار برای آسیب پذیری ها برای کارفرما ارسال می شود.

امنیت اینستاگرام - ای نماد - نیتک

امنیت پیج های اینستاگرام

همانطور که میدانید؛ اینستاگرام طی سالهای اخیر در ایران و کشورهای دیگر محبوبتر شده است. بر اساس آخرین آمار، این شبکه اجتماعی، ماهانه ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. این رقم در سال گذشته، ۵۰۰ میلیون نفر بوده است. با افزایش محبویت اینستاگرام، بحث امنیت پیج اینستاگرام بارها در این شبکه اجتماعی مطرح شده است. همه ما اکانتهای آدمهای معروف و به اصطلاح سلبریتی را در این پلتفرم دیدهایم؛ که در بیو آنها نام اشخاصی به عنوان تامین کننده امنیت پیج نوشته میشود.

نمونه کار ها

پروژه های انجام شده توسط ای نماد

ایران سایت - ای نماد - نیتک
ایران سایت
هواپیمایی جمهوری آذربایجان - ای نماد - نیتک
هواپیمایی ملی جمهوری آذربایجان
آستان قدس- ای نماد - نیتک
سایت آستان قدس
آموزشگاه بین الملل- ای نماد - نیتک
آموزشگاه بین الملل

اعضای تیم

اعضای تیم ای نماد

محمد احمدزاده - ای نماد - نیتک

محمد احمدزاده

مدیر تیم

محسن کاظمی - ای نماد - نیتک

محسن کاظمی

کارشناس تست نفوذ و امنیت

سهیل خزاعی

کارشناس تست نفوذ و امنیت

مشتریان چه میگویند

نظرات مشتریان